If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Смяна масло, филтри, ремъци, ролки, обтегач с труд - 850 лева
Смяна на предно окачване 4 носача с тампони + 2-те успоредни на купето щанги на задното окачване + смяна на всички тампони и там с труд - 650 лева
Смяна на фаровете с такива с лупи на късите - 300 лева
Ксенон Х7 за късите - 270 лева
Смяна на гуми и други дреболии - 450 лева
Съединител + труд - 500 лева
Акумулатор - 200 лева
Турбо, термостат и много други дреболии + труд - 900 лева
Общо: 4120 лева до тук
Това за 8 месеца и няма и 30к. километра... :/ Ако не ми харесваше толко много тази кола до сега да съм я запалил ритуално пред блока.
Смяна масло, филтри, ремъци, ролки, обтегач с труд - 850 лева
Смяна на предно окачване 4 носача с тампони + 2-те успоредни на купето щанги на задното окачване + смяна на всички тампони и там с труд - 650 лева
Смяна на фаровете с такива с лупи на късите - 300 лева
Ксенон Х7 за късите - 270 лева
Смяна на гуми и други дреболии - 450 лева
Съединител + труд - 500 лева
Акумулатор - 200 лева
Турбо, термостат и много други дреболии + труд - 900 лева
Общо: 4120 лева до тук
Това за 8 месеца и няма и 30к. километра... :/ Ако не ми харесваше толко много тази кола до сега да съм я запалил ритуално пред блока.
Колега наистина много си харесваш колата.Аз за 4200лв щях да я запаля на момента
онзи ден смених лагер помпа на съединителя+два маншона на рейката+един маншон на каре+тампони на стаб.щанга=470лв и направо ми се къса сърцето,но ако трябваше да дам толкова пари (4200) направо я пусках да се продава на части и после на НАДИН
нещо постоянно ми дърпа пистовия ремък ту на ляво ту на дясно.Заведох я на маистор и се оказа че шаибата на климатика има ход на ляво и на дясно около сантим.Така ли трябва да е или не,и продава ли се само шаибата или е комплект с компресора.
нещо постоянно ми дърпа пистовия ремък ту на ляво ту на дясно.Заведох я на маистор и се оказа че шаибата на климатика има ход на ляво и на дясно около сантим.Така ли трябва да е или не,и продава ли се само шаибата или е комплект с компресора.
По принцип въпроса ти не е за тази тема колега. Иначе конкретно на въпроса ти - това не е нормално и трябва да потърсиш специализирана помощ за отстраняване на проблема.
Смяна масло, филтри, ремъци, ролки, обтегач с труд - 850 лева
Смяна на предно окачване 4 носача с тампони + 2-те успоредни на купето щанги на задното окачване + смяна на всички тампони и там с труд - 650 лева
Смяна на фаровете с такива с лупи на късите - 300 лева
Ксенон Х7 за късите - 270 лева
Смяна на гуми и други дреболии - 450 лева
Съединител + труд - 500 лева
Акумулатор - 200 лева
Турбо, термостат и много други дреболии + труд - 900 лева
Общо: 4120 лева до тук
Това за 8 месеца и няма и 30к. километра... :/ Ако не ми харесваше толко много тази кола до сега да съм я запалил ритуално пред блока.
Взех колата юни 2007 и за първите 2 години съм дал 10 500 лв. за поддръжка (вкл. застраховки, гуми-джанти, ГИ).
За вторите 2 години съм дал 2 400 лв., в това число застраховките, които са над 1 200 лв., акумулатор, масла, ангренажен комплект, профилактика климатик. Общо съм минал 62 000 км.
Днес ще оставям колата в сервиза за следните манипулации :
1.Смяна на предни и задни накладки
2.Смяна на предни и задни дискове
3.Смяна на външно каре
4.Смяна на спирачна течност.
Кажете към какви марки да се насоча? Колко литра е спирачната течност и каква да взема?
Какви дискове и накладки ? Цени горе-долу?
Вчера смених отзад 4-те напречни щанги с полиуретанови тампони 160лв труд аз.
Много съм доволен колата стана атски стабилна все едно карам друга алфа а и стенд несам минал още.
Свещи денсо иридиум -200
кабели беру - 240
водна помпа и ангренажен и пистов ремък с ролката и още някакъв- 330
Масло селения 20К 5 литра с филтър 100 лв
смяната на всичко 60 лв.
Comment